Kampania informacyjna i promocyjna Twojej firmy w internecie

Bycie w internecie jest jak dryfowanie po bezbrzeżnych wodach oceanu. Naprawdę trudno jest się nie zagubić. Kampanie reklamowe naprowadzające klienta na ten jeden jedyny właściwy trop, wybrany sklep czy portal, jaki prowadzisz, muszą być prowadzone bardzo rozważnie.

Kampania informacyjna

Reklama w internecie ma swoją specyfikę, cechują ją nieco inne zasady iż marketing wykonywany w tradycyjny sposób. Reklama w internecie przede wszystkim wykorzystuje portale społecznościowe, grupy zainteresowań, środowiska, które dzielą się opiniami i poglądami, w ten sposób przekazując sobie wiedzę o twoim przedsiębiorstwie. Ciekawie podana reklama to wiedza, która będzie podawana w marketingu szeptanym i zacznie kształtować markę firmy.

Kampania promocyjna

Pozycjonowanie poprzez teksty SEO jest uznawane za najbardziej skuteczną formę reklamy w internecie, za najbardziej charakterystyczną. Jest to też najbardziej optymalna forma, gdyż zakłada niezbyt duże nakłady finansowe, przy dużym zwrocie zainteresowania i skuteczności. Dzięki wysokiemu pozycjonowaniu prawie dwukrotnie wzrastają obroty firm. Kolejnym elementem reklamy internetowej są płatne linki. Poprzez umieszczanie reklam w wyszukiwarce, uzyskujesz nowych klientów. Klient wchodzi na reklamę poprzez wyszukiwarkę i klikając w nią zostaje przeniesiony na twoją stronę internetową. Płatne jest dopiero kliknięcie, gdyż ono jest zapowiedzią, że klient zakupi coś w twoim sklepie czy zamówi na portalu. Klient zaglądając na twoją stronę, jeszcze nie jest zdecydowany na zakup czegokolwiek, dopiero to, jak strona jest zorganizowana jaki jest na niej przekaz, determinuje zakup lub nie. Należy podkreślić konkurencyjność ceny, darmową dostawę. Promocję i duży wybór towarów. Wszystko, co uznasz za stosowne i skuteczne. Kolejna cechą charakterystyczna dla marketingu internetowego jest mailing. Wiadomości wysyłane są do bazy klientów, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie informacji handlowej. Pierwszą , podstawowa trudnością w mailingu jest baza adresowa, należy ją posiąść lub otrzymać do jednorazowego wykorzystania. Jego skuteczność przy tym jest wątpliwa, gdyż niewiele osób czyta tego typu wiadomości. Najczęściej są usuwane jako spam.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *