Marketing internetowy Dział

Kreowanie i analiza wizerunku firmy

Nieograniczone możliwości internetu jako najtańszego kanału dystrybucji i reklamy o najszerszym zasięgu. Niewiarygodna wprost siła oddziaływania. Każda firma szuka też najlepszych i najskuteczniejszych metod reklamowania się, możliwości sprzedaży swoich towarów i usług, a zarazem sprzedawania wizerunku. W obecnych czasach liczy się już nie tylko realizacja potrzeb konsumenta, ale też tworzenie zaufania do marki i

Kampania informacyjna i promocyjna Twojej firmy w internecie

Bycie w internecie jest jak dryfowanie po bezbrzeżnych wodach oceanu. Naprawdę trudno jest się nie zagubić. Kampanie reklamowe naprowadzające klienta na ten jeden jedyny właściwy trop, wybrany sklep czy portal, jaki prowadzisz, muszą być prowadzone bardzo rozważnie. Kampania informacyjna Reklama w internecie ma swoją specyfikę, cechują ją nieco inne zasady iż marketing wykonywany w

Prowadzenie i obsługa facebooka firmowego

Dzięki internetowi życie społeczne ostatnich lat zmienia się w sposób diametralny. To nowa płaszczyzna komunikacji, która swym zasięgiem przyćmiewa wszystkie media. Jeśli chcesz się skontaktować z najdalszym miejscem na świecie, zobaczyć, usłyszeć, dowiedzieć się czegoś – zajrzyj do internetu. Prowadzenie facebooka firmowego Reklamodawcy zorientowali się już po niedługim czasie funkcjonowania sieci, że oto właśnie

Najlepsza agencja social media radzi: Reklama na Facebooku to strzał w 10!

Bardzo niewiele osób decyduje się na ostracyzm społeczny i nieumieszczenie swojego profilu na fejsie czy innym portalu społecznościowym. Powszechny jest sposób komunikowania się poprzez portal, wymiana tam zdjęć, uwag, komentarzy, dzielenie się wiadomościami na temat swojego życia i życia najbliższych znajomych. Jednoczymy się w grupach towarzyskich, dajemy wyraz swoim zainteresowaniom, wymieniamy poglądy. Najlepsza agencja

Marketing społecznościowy i szeptany na forach

W poprzednim artykule omówiłem dwa podstawowe kanały pozyskiwania ruchu czyli SEO oraz kampanie PPC. W większości przypadków obecnie firmy korzystają z obu tych strategii wykorzystując je do obniżenia kosztów pozyskiwania klienta. Dziś chciałbym omówić kolejne strategie, a na pierwszy ogień idzie Social Media. Marketing społecznościowy Media społecznościowe – Facebook, Twitter, Youtube czy Instagram –