Marketing społecznościowy i szeptany na forach

W poprzednim artykule omówiłem dwa podstawowe kanały pozyskiwania ruchu czyli SEO oraz kampanie PPC. W większości przypadków obecnie firmy korzystają z obu tych strategii wykorzystując je do obniżenia kosztów pozyskiwania klienta. Dziś chciałbym omówić kolejne strategie, a na pierwszy ogień idzie Social Media.

Marketing społecznościowy

Media społecznościowe – Facebook, Twitter, Youtube czy Instagram – na pewno słyszałeś o tych serwisach. Zaletą mediów społecznościowych jest ogromna liczba osób z nich korzystająca co gwarantuje możliwość dotarcia do ogromnej ilości potencjalnych klientów. Korzystając z Facebooka możemy stworzyć Fanpage firmowy, na którym będziemy dzielić się informacjami o firmie, branży czy produkcie co pozwoli na zaangażowanie prospektów, a w dalszym okresie wprowadzenie ich do lejka sprzedażowego.

Marketing szeptany na forach to też social media

Ogromną zaletą mediów społecznościowych jako medium reklamowego, jest możliwość precyzyjnego filtrowania reklam np. płeć, miejsce zamieszkania, po zainteresowaniach, pracy czy aktywności.

Email Marketing – kanał emailowy wraz z innymi kanałami pozyskiwania ruchu np.social media wydaje się być idealnym rozwiązaniem które pozwala na zbudowanie bazy adresowej potencjalnych klientów, z którymi następnie prowadzona jest spersonalizowana komunikacja poprzez szereg wysyłanych wiadomości w określonym odstępie czasowym.

Video Marketing – Youtube to obecnie druga wyszukiwarka na świecie po Google.com. Wraz ze wzrostem przepustowości łączy internetowym, mamy swobodny dostęp do video w wysokiej jakości co sprawia, że możliwość zaprezentowania produktu czy usługi nie stanowi już problemu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *