Reklama offline Dział

Reklama w komunikacji miejskiej? Reklama offline

Reklama stacjonarna to przeżytek. Kto dzisiaj sięga po gazetę, kto czyta ulotki, zapyta niejeden młody człowiek, żeby nie powiedzieć internauta. Jednak reklama w internecie, chociaż specyficzna, tańsza i o szerokim zakresie, nie jest w stanie spełnić wszystkich założeń tradycyjnej reklamy, realizującej swoje zadania od ponad stu lat. Media wykorzystywane do reklamy stacjonarnej, jak prasa

Produkty promocyjne, tajemniczy klient i akcje promocyjne

Działania marketingowe są niezbędne przy każdorazowym wprowadzaniu na rynek nowego produktu. Jednak coraz częściej firmy zadają sobie pytanie,. Jakiego rodzaju kampanie reklamową wybrać. Produkty promocyjne Czy przedsiębiorstwa działające głównie w sieci, jak sklepy internetowe, czy e-biznesy, powinny się reklamować w sposób tradycyjny, poprzez ulotki czy artykuły prasowe. Czy to jest potrzebne i czy się