portale Dział

Kampania informacyjna i promocyjna Twojej firmy w internecie

Bycie w internecie jest jak dryfowanie po bezbrzeżnych wodach oceanu. Naprawdę trudno jest się nie zagubić. Kampanie reklamowe naprowadzające klienta na ten jeden jedyny właściwy trop, wybrany sklep czy portal, jaki prowadzisz, muszą być prowadzone bardzo rozważnie. Kampania informacyjna Reklama w internecie ma swoją specyfikę, cechują ją nieco inne zasady iż marketing wykonywany w

Monitoring mediów społecznościowych/Social Media. Jakie wnioski?

Jednym ze sposobów szybkiego dotarcia do klienta jest umieszczenie reklamy na portalu społecznościowym. Ani prasa, ani radio czy nawet telewizja nie przynoszą takich dochodów z reklam, jak oferuje to Internet. Z punktu widzenia użytkownika natomiast reklama w sieci jest najtańsza, a odbiór najpowszechniejszy. Internet nie ma sobie równych, nie zna granic. monitoring mediów społecznościowych

Monitoring blogów. Co się sprawdza?

Blogerzy są wśród nas. To nowe internetowe zjawisko zatacza coraz szersze kręgi, gdyż blogerem może zostać praktycznie każdy. Ostatnio pojawiły się nawet portale pozwalające na bezpłatne zakładanie blogów. Więc, jeśli nie znasz się na robieniu stron internetowych czy ich prowadzeniu to i tak możesz już zostać blogererm. Wszystko za ciebie zrobi administrator, ty tylko

Blog motoryzacyjny, o modzie czy blog ogólnotematyczny? A czy to ważne?

Blogi pojawiają się i znikają jak grzyby po deszczu, założenie bloga jest równie proste, jak równie trudne jest jego utrzymanie. I nie chodzi tu tylko i wyłącznie o pieniądze. Ale o coś, co jest dużo trudniejsze do zdobycia. O uwagę widzów, czytelników, fanów. Trzeba mieć naprawdę spore grono osób zainteresowanych twoim blogiem, aby przedsięwzięcie